Ste predani trajnostnemu urejanju prostora? Vas zanima spodbujanje hoje in kolesarjenja? Verjamete v participacijo pri urejanju prostora? Lepo, ampak tokrat iščemo vodjo pisarne!
Na IPoP iščemo novega sodelavca ali sodelavko za polni delovni čas, ki ima izkušnje z vodenjem finančnega poslovanja in administracijo, z organizacijo dela, in ji/mu učenje novih veščin in reševanje problemov predstavljata izziv.
Za kakšno delo gre?
- vodenje finančnega poslovanja in administracije inštituta,
- sodelovanje pri koordinaciji dela in organizaciji poslovanja inštituta,
- sodelovanje pri upravljanju, finančnem vodenju in poročanju pri projektih,
- sodelovanje pri komunikacijskih aktivnostih.
Iščemo sodelavca ali sodelavko, ki:
- je organiziran/a, odgovoren/na, natančen/na, zanesljiv/a, samostojen/na,
- se dobro obnese pri delu v skupini, v časovni stiski, v nepredvidljivih okoliščinah,
- rešuje probleme.
IPoP – Inštitut za politike prostora deluje kot nevladna, raziskovalna in svetovalna organizacija v Ljubljani. S sodelovanjem in povezovanjem akterjev podpiramo skupnosti pri trajnostnem urejanju prostora.
Če so vam blizu vrednote in stališča, ki jih zastopamo (več o njih na https://ipop.si/o-institutu/kako-delamo/), če se najdete v opisu iskanih lastnosti in vam je opisano delo pisano na kožo, potem se nam oglasite preko tega obrazca, vaš življenjepis pa nam prosimo pošljite na elektronski naslov ipop.ljubljana@gmail.com do ponedeljka, 12. avgusta 2019.
Predvidoma v drugem ali tretjem tednu avgusta 2019 bomo s kandidati v ožjem izboru opravili še ustne razgovore. Zaposlitev se začne s 6 mesečnim poskusnim delom, nato pa se s kandidatom sklene 18 mesečna pogodba za polni delovni čas in z možnostjo podaljšanja.
Foto: Johannes Hloch
Posodobitve objave: rok je bil podaljšan iz 6. do 12. avgusta 2019.