Za izvedbo različnih projektov lokalnih pobud je ključno dobro definirati problem, strokovno, a obenem javnosti razumljivo predstaviti predlog za njegovo rešitev, in seveda poiskati potrebne vire, ki omogočijo učinkovito izvedbo.
Največkrat, ko načrtujemo izvedbo lokalnega projekta razmišljamo kako pridobiti finančna sredstva, vse prepogosto pa pozabimo, da je čas tudi denar in socialni kapital v obliki družbene podpore. Najuspešnejši projekti so tisti, ki sočasno vključujejo vse te tri ključne resurse in jih po potrebi aktivirajo. Npr. če za projekt nima dovolj financ, obenem pa močen socialni kapital in pripravljenost ljudi, da bi v izvedbo projekta vložili svoj čas, se lahko manjko denarja nadomesti z drugima dvema viroma.
Namen ustvarjalnice, ki jo v torek, 2. junija 2015 izvajamo v kreativnem centru Poligon je zato predstaviti in aplicirati principe crowdfundinga (množičnega financiranja) na način posebej prilagojen za projekte, ki stremijo k visokemu družbenemu učinku. Na konkretnih primerih udeležencev bomo postaviti strategije kako prek ustrezne komunikacijske akcije pripraviti akcijski načrt za pridobitev ključnih resursov za učinkovito izvedbo lokalnega projekta.
Ustvarjalnica je namenjena tistim neprofitnim organizacijam in drugim interesnim skupinam, ki želijo na lokalni ravni implementirati spremembe, ki bi izboljševale življenje lokalne skupnosti.
Ker želimo, da bi udeleženci na ustvarjalnici naredili čim več, bomo izbrali 6 projektov. V primeru, da bo prijav več kot 6, bomo izbrali tiste projekte za katere bomo ocenili, da bodo lahko od ustvarjalnice dobili največ koristnega. Zaželeno je, da se ustvarjalnice udeležita vsaj dva in ne več kot trije predstavniki posameznega projekta.
Ustvarjalnico bo izvedla ekipa Poligona, ki prek iniciative Slovenia Crowdfunding že tri leta uspešno pripravlja različne slovenske ustvarjalce za uspešne nastope na Kickstarterju in na drugih globalnih platformah za množično financiranje in tudi izven virtualnega sveta.
Prijava na ustvarjalnico (obvezna): https://docs.google.com/
1 comment