Četrta izdaja vseslovenske Zelemenjave

02. 05. 2016

V vsaj 20 krajih po Sloveniji bo 14. maja 2016 potekala že četrta izdaja vseslovenske Zelemenjave. Na 1. vseslovenski Zelemenjavi je sodelovalo 12 krajev. Na 2. in 3.  po 21. Letos to neformalno gibanje pripravlja že četrto, h kateri se je doslej priključilo že 20 krajev, in na to tradicijo so upravičeno zelo ponosni. V 20 različnih krajih po Sloveniji od Murske Sobote do Kopra bodo tudi letos menjali semena, sadike, pridelke, recepte, izkušnje in navdihe z domačega vrta. Prav tako bodo zbirali presežke iz domače shrambe za Botrstvo, v Ljubljani zbirali vrtne palčke, bogat spremljevalni program pa čaka tudi v številnih drugih krajih.

Kako lahko sodelujete?

Udeležite se Zelemenjave v najbližjem kraju ali se odpravite na izlet v kak še neodkrit košček naše prelepe domovine,
pošljite povezavo do te strani ali FB dogodka prijateljem, znancem, sodelavcem, sosedom, sorodnikom, da se nam pridružijo tudi oni,
natisnite kak izvod plakata in ga nalepite na vidno mesto v vašem kraju, da bodo o dogodku obveščeni tudi vaši sokrajani,
delite fotografije in vtise z Zelemenjave, ki se je boste udeležili,
priredite Zelemenjavo tudi v vašem kraju, prijave še vedno z veseljem sprejemamo.

Več informacij o tem, kako sodelovati, ter ažurne podatke o vseh sodelujočih krajih najdete tu.

komentarji (1)

  1. Četrta izdaja vseslovenske Zelemenjave, 03/05/2016 03:18

    […] Via:: IPoP RSS […]

DODAJ SVOJ KOMENTAR: Prosimo izpolnite vsa polja. Na vaš e-mail vam bomo poslali potrdilo o objavi vašega komentarja. Vaš e-mail javno ne bo objavljen.

ARHIV NOVIC

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt