URBACT sestavlja ekipo strokovnjakov

14. 10. 2015

Povzeto po spletni strani urbact.eu

URBACT je objavil razpis za 5 strokovnjakov, ki bodo delovali na ravni programa in bodo kot komplementarna ekipa tesno sodelovali s sekretariatom.

Strokovnjaki bodo program podpirali na naslednjih področjih:
– Kapitalizacija in diseminacija: sodelovali bodo pri pripravi in izvajanju kapitalizacijske strategije, ki bo osnovana na znanju in rezultatih Urbactovih omrežij pa tudi zunaj njih, ter zbirali praktična znanja o trajnostnem urbanem razvoju in diseminirali Urbactove rezultate.
– Mednarodno mreženje: omrežjem bodo pomagali s strokovnim znanjem in metodami za izmenjavo in medsebojno učenje, pregledovali bodo rezultate omrežij ter spodbujali kapitalizacijo in diseminacijo rezultatov na ravni programa.
– Krepitev zmogljivosti: sodelovali bodo pri pripravi in izvajanju aktivnosti, namenjenih krepitvi zmogljivosti.

URBACT išče izkušene strokovnjake, ki dobro poznajo politike trajnostnega urbanega razvoja ter imajo znanje in izkušnje  s projekti, namenjenimi mednarodni izmenjavi in učenju.

Razpis je objavljen tukaj.
Prijavnico lahko najdete tukaj.
Prijave je treba posredovati najkasneje do 17. novembra 2015.
Kontaktna oseba: Melody Houk, m.houk@urbact.eu

Povezava do originalnega članka

urbact.eu urbact.si

komentarji (1)

  1. URBACT sestavlja ekipo strokovnjakov, 14/10/2015 16:01

    […] Via:: IPoP RSS […]

DODAJ SVOJ KOMENTAR: Prosimo izpolnite vsa polja. Na vaš e-mail vam bomo poslali potrdilo o objavi vašega komentarja. Vaš e-mail javno ne bo objavljen.

ARHIV NOVIC

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt