urbact_teaser

URBACT sestavlja ekipo strokovnjakov

14. 10. 2015

Povzeto po spletni strani urbact.eu

URBACT je objavil razpis za 5 strokovnjakov, ki bodo delovali na ravni programa in bodo kot komplementarna ekipa tesno sodelovali s sekretariatom.

Strokovnjaki bodo program podpirali na naslednjih področjih:
- Kapitalizacija in diseminacija: sodelovali bodo pri pripravi in izvajanju kapitalizacijske strategije, ki bo osnovana na znanju in rezultatih Urbactovih omrežij pa tudi zunaj njih, ter zbirali praktična znanja o trajnostnem urbanem razvoju in diseminirali Urbactove rezultate.
- Mednarodno mreženje: omrežjem bodo pomagali s strokovnim znanjem in metodami za izmenjavo in medsebojno učenje, pregledovali bodo rezultate omrežij ter spodbujali kapitalizacijo in diseminacijo rezultatov na ravni programa.
- Krepitev zmogljivosti: sodelovali bodo pri pripravi in izvajanju aktivnosti, namenjenih krepitvi zmogljivosti.

URBACT išče izkušene strokovnjake, ki dobro poznajo politike trajnostnega urbanega razvoja ter imajo znanje in izkušnje  s projekti, namenjenimi mednarodni izmenjavi in učenju.

Razpis je objavljen tukaj.
Prijavnico lahko najdete tukaj.
Prijave je treba posredovati najkasneje do 17. novembra 2015.
Kontaktna oseba: Melody Houk, m.houk@urbact.eu

Povezava do originalnega članka

urbact.eu urbact.si

komentarji (1)

  1. URBACT sestavlja ekipo strokovnjakov, 14/10/2015 16:01

    [...] Via:: IPoP RSS [...]

DODAJ SVOJ KOMENTAR: Prosimo izpolnite vsa polja. Na vaš e-mail vam bomo poslali potrdilo o objavi vašega komentarja. Vaš e-mail javno ne bo objavljen.

DOGODKI

digital_Bryan Mathers

Digitalna tranzicija lokalnih skupnosti

Vabimo vas na dogodek v sredo, 29. 3. 2017, od 9.00 do 14.30 ure v Ljubljani, kjer bo se boste seznanili in sooblikovali različne strateško-izvedbene dokumente na teme odpiranje občinskih podatkov ter pametnih mest in skupnosti. Med drugim boste spoznali dobre prakse, ki so na to temo nastale pri programu URBACT.

Prvi korak do uspeha in konkurenčnosti v digitalni preobrazbi je usposobiti zaposlene, da bodo pravilno razumeli svojo vlogo v procesih digitalizacije in prepoznali priložnosti, ki se pri tem pojavljajo. Zato smo na SOS povabili različne deležnike, da s predstavniki občin delijo pregled nad osnovnimi trendi sprememb vedenja uporabnikov, novosti tehnologije, poslovanja, procesov in pristopov, ter podpornega okolja, ki je občinam pri tem na voljo.

Vabimo vas na dogodek v sredo, 29. 3. 2017, od 9.00 do 14.30 ure v Austria Trend Hotelu v Ljubljani, kjer se boste seznanili in sooblikovali različne strateško-izvedbene dokumente v sklopih:

- ODPIRANJE OBČINSKIH PODATKOV
- DIGITALNA SLOVENIJA 2020
- (SRIP) – PAMETNA MESTA IN SKUPNOSTI
- PODPORNO OKOLJE

Skoraj 3/4 sprememb, ki jih prinaša digitalizacija ni povezanih z IT oddelki, temveč z delovanjem vseh ostalih oddelkov in procesov. Zato vabimo, da se dogodka udeležite v čim večjem številu iz različnih občinskih služb in oddelkov, tako uslužbenci, kot tudi funkcionarji oz. odločevalci.

VABILO S PROGRAMOM

Vljudno vabljeni!

Ilustracija: Bryan Mathers

digital_Bryan Mathers

Več dogodkov
Napovednik Trajekt