Begunci lahko pomagajo pri oživljanju zapuščenih prostorov v mestih!

14. 07. 2015

Pred meseci, ko begunska kriza kljub resnosti razmer še ni dosegla vse Evrope, smo skupaj s partnerji v Nemčiji in na Finskem na razpisu Advocate Europe predlagali projekt Refugees for Co-creative Cities, ki begunce vključuje v oživljanje zapuščenih prostorov v mestih. Včeraj smo prejeli dokončno potrditev, da smo s prijavo v hudi konkurenci več sto projektov uspeli!

S pomočjo primerjave in izmenjave praks med različnimi mesti ter pilotnega primera v Oberhausnu v Porurju bo projekt lahko služil tudi kot prototip za podobne projekte v drugih mestih po Evropi. Kot so organizatorji razpisa zapisali v argumentaciji odločitve o podpori, se projekt odziva na potrebo po novi ‘kulturi dobrodošlice’ do beguncev v vsej Evropi. Združuje zanimivo mešanico lokalnih intervencij in vseevropske izmenjave idej in praks skozi nekonvencionalen pristop z velikim potencialom za nadgradnjo in širitev.

Veselimo se priložnosti, ki jih odpira projekt, ter tudi sodelovanja z novimi partnerji, organizacijo Kitev iz Oberhausna, Univerzo Aalto iz Helsinkov, ter vrsto drugih sorodnih organizacij po Evropi.

Več informacij o projektu in razpisu

Sodelavci

advocate-europe.eu

komentarji (2)

  1. IVICA, 14/07/2015 22:21

    BRAVO, ODLIČNA ZAMISEL, ŽE RAZMIŠLJAM O SODELOVANJU – V IMENU ZAVODA MOST POVEZAVE EVROPA – AFRIKA PTUJ

DODAJ SVOJ KOMENTAR: Prosimo izpolnite vsa polja. Na vaš e-mail vam bomo poslali potrdilo o objavi vašega komentarja. Vaš e-mail javno ne bo objavljen.

ARHIV NOVIC

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt