Konferenca »Local and regional partners contributing to Europe 2020«

09. 02. 2015

Spatial Foresight je skupaj s partnerskimi organizacijami zadnje leto pripravljal študijo na temo večnivojskega upravljanja v podporo Evropi 2020, ki jo je naročil Generalni direktorat za mestno in regionalno politiko. Študija se zaključuje z vseevropsko konferenco »Local and regional partners contributing to Europe 2020«, ki bo 5. marca 2015 v Bruslju. Na njej bodo predstavljene ključne ugotovitve študije, priložnost pa bo tudi za razpravo na to temo.  Vabljeni!

Za program dogodka in prijavo sledite tej povezavi. Več informacij o študiji pa najdete tukaj. Pri pripravi študije smo sodelovali tudi na Inštitutu za politike prostora.

Vabimo vas tudi k izpolnjevanju ankete o teritorialni koheziji in Teritorialni agendi 2020.

Kako v Evropi uresničujemo teritorialno kohezijo? Je potrebno ponovno razmisliti o Teritorialni agendi 2020? To sta ključni vprašanji trenutne študije trojnega predsedstva Italije, Latvije in Luksemburga. Del te študije je anketa o razumevanju teritorialne kohezije, relevantnih mehanizmih vladovanja za implementacijo teritorialne kohezije, izzivov pri naslavljanju teritorialne kohezije in izkušnjah, povezanih s Teritorialno agendo 2020. Izkušnje različnih akterjev so pri tem zelo dragocene, zato trojno predsedstvo vabi široko javnost, da sodeluje s svojimi mnenji. Anketa je dostopna na tej povezavi.

www.spatialforesight.eu

DODAJ SVOJ KOMENTAR: Prosimo izpolnite vsa polja. Na vaš e-mail vam bomo poslali potrdilo o objavi vašega komentarja. Vaš e-mail javno ne bo objavljen.

ARHIV NOVIC

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt