Koraki pri pripravi sprehoda
PRIPRAVE
Do srede, 12. aprila 2017
1. Opredelite območje sprehoda in izberite zanimiv naslov sprehoda
2. Izberite vodjo sprehoda
3. Določite datum (letos so globalni sprehodi 5., 6. ali 7. maja) ter uro začetka sprehoda
4. Določite zbirno mesto oz. lokacijo začetka sprehoda
5. Pripravite kratek opis sprehoda (5 do 10 vrstic)
6. Izberite fotografijo, ki dobro predstavi območje sprehoda
7. Izpolnite obrazec o sprehodu oziroma pošljite podatke o sprehodu na e-naslov [email protected]
Do ponedeljka, 17. aprila 2017
8. Pripravite pot sprehoda; priporočamo 1,5 – 2 km dolgo pot
9. Izberite postaje in teme pogovora na postajah; priporočamo 6 – 7 postaj skupaj z začetno in končno postajo
10. Kontaktirajte relevantne sogovornike za posamezne postaje
11. Pokličite relevantne ljudi na občini (ali v drugi organizaciji, ki je povezana s problematiko) in jih povabite na sprehod
12. Pripravite zemljevid poti s postajami, npr. v orodjih Google Zemljevidi ali Geopedia, lahko pa tudi ročno na papir, ali pa prosite za pomoč.
OBVEŠČANJE
Čimprej
1. Stopite v stik z lokalnimi mediji in preverite kako je z datumi (izid mesečnikov?)
Do ponedeljka, 17. aprila 2017
2. Po možnosti pripravite stran sprehoda na družabnih omrežjih* ali na krovni strani organizatorjev sprehodov**
V tednu od ponedeljka, 17. aprila 2017 do nedelje, 23. aprila 2017
3. Lokalnim medijem predstavite pobudo Jane’s Walk in napovejte sprehod (dogovorite se za napoved sprehoda, reportažo s sprehoda in/ali objavo poročila po sprehodu)
4. Dogovorite se z občino (ali drugo organizacijo s katero ste navezali stik), da vam po svojih kanalih pomaga pri obveščanju (spletna stran, newsletter, FB stran, elektroska pošta, oglasna deska, dogovori z mediji…)
Najkasneje v tednu od ponedeljka, 24. aprila 2017 do nedelje, 30. aprila 2017
5. Pripravite in povečajte/natisnite letak, po možnosti na barvni papir (oranžen), A3 če je mogoče – sicer kar na A4 in ga razobesite na običajnih (dovoljenih) mestih po soseski
6. Pošljite elektronska sporočila po svojih listah ter prijateljem in znancem
7. Če uporabljate Facebook, potrdite svojo udeležbo na sprehodih, ki se jih nameravate udeležiti in povabite prijatelje, ki živijo v vaši soseski ali kraju
8. Če uporabljate Twitter povabite na sprehod svoje sledilce (uporabljajte značko #janeswalk),
IZVEDBA SPREHODA
5., 6. in 7. maj 2017
1. Natisnite primerno število letakov
2. Premislite o možnosti uporabe megafona, če pričakujete veliko udeležencev (nad 40)
3. Poskrbite za fotografiranje in morda snemanje
4. Poskrbite za zapisovanje sporočil s sprehoda
5. Če uporabljate Facebook in/ali Twitter objavite kakšno fotografijo, misel ali anekdoto s sprehoda (uporabljajte značko #janeswalk), pozovite tudi udeležence, da to storijo
6. Sprehajalce je smiselno prositi za kontakt oziroma podpis liste prisotnosti
PO SPREHODU
Dan po sprehodu oziroma do ponedeljka, 8. maja 2017
1. Pripravite kratko poročilo s sprehoda, nekaj stavkov s ključnimi sporočili, ga objavite ali pošljite prek svojih kanalov (Facebook, e-pošta lokalnim medijem) ter posredujte nam na [email protected]
2. Objavite fotografije prek vaših kanalov na družabnih omrežjih (Facebook ipd.), če je mogoče pa tudi na Facebook strani urbanih sprehodov
3. Zahvalite se povabljenim sogovornikom
4. Pripravite poročilo za občino (in/ali drugo organizacijo) – to je še posebej priporočljivo, če ste bili z občino v stiku že pred sprehodom, in če ste v okviru sprehoda oblikovali sporočila, ki so za občino pomembna