Zbori za prostor: Kaj je javni interes pri oglaševanju v javnem prostoru?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja skupnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

Društvo Maja Farol in Inštitut za politike prostora – IPoP, ki zbore pripravljamo v okviru Mreže za prostor, želimo predvsem omogočiti prostor komunikacije in pri tem ne stremimo k doseganju soglasja ali polemični izmenjavi mnenj, temveč želimo omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi. Izbor tem izhaja iz perečih aktualnih primerov in problemov, ki so širše že prepoznani.

Tokratni zbor bo namenjen oglaševanju v javnem prostoru. Neprimerno regulirano oglaševanje v javnem prostoru spreminja tako kakovost bivanja, prostor sam, kot tudi to, kako ljudje razumejo sebe in svoje mesto v javnem prostoru ter družbi širše. Kakšne so prakse doseganja ravnotežja med interesi oglaševalcev in prebivalcev mest ter podeželja? Kje se lahko najučinkoviteje in v skladu z interesi ljudi ter skupnosti brani javni interes: na ravni države ali lokalnih skupnosti? Aktivna vključenost v prostor bivanja in možnost njegovega sooblikovanja stopata tudi vse bolj v ospredje sodobnega boja za demokracijo.

Zbor bo potekal v četrtek, 19. maja 2016 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravila in predstavila novinarka Kristina Božič.

_______

Mreža za prostor povezuje nevladne organizacije na področju urejanja prostora. S povezovanjem, ozaveščanjem in strokovno podporo krepimo vlogo nevladnih organizacij ter lokalnih pobud za trajnostno in vključujoče urejanje prostora.

Inštitut za politike prostora – IPoP je nevladna, svetovalna in raziskovalna organizacija na področju trajnostnega urejanja prostora. Osredotočamo se na participativne procese, urbano prenovo, trajnostno mobilnost in nove prostorske prakse.

Društvo Maja Farol zaznamuje družbena angažiranost, iskanje ustreznih prostorskih odgovorov na realne družbene izzive in razvoj novih modelov delovanja. Sodelovanje temelji na prepričanju, da so vsa prostorska in arhitekturna vprašanja hkrati tudi družbena vprašanja, torej politična, sociološka, ekonomska ali okoljska in da jih je potrebno kot taka obravnavati.

Kristina Božič je novinarka, ki piše o družbenih spremembah in odzivih ljudi nanje v želji po demokratičnem sobivanju.

Foto: IPoP

Zapri
IPoP © Copyright 2018. Vxe pravice pridržane Zasebnost Pravni zaznamki
Zapri