Sally Kneeshaw, Urbactova strokovna sodelavka, pripoveduje o Happy-maniji v Urbactovih mestih.
Nalezljiv hit z naslovom Happy (srečen) Pharella Williamsa je popolnoma zasvojil in sprožil pravo urbano norijo. Naslovna pesem filma Jaz, baraba 2 ima domiseln videospot, v katerem nastopajo običajni in neobičajni prebivalci Los Angelesa, ki plešejo na ulicah domačega mesta. Originalna verzija je 24-urni interaktivni glasbeni video, ki sta ga posnela Clement Durou in Pierre Dupaquier iz We Are From L.A., v njem pa nastopi 400 plešočih ljudi. V teh 24 urah lahko gledalci brez težav preklapljajo med različnimi časi in lokacijami v Los Angelesu, ne da bi prekinili glasbo. Če za ogled videa nimate na voljo celega dneva, si lahko ogledate štiriminutno skrajšano verzijo.
Koncept se je preko socialnih medijev viralno razširil. Na Youtubu mrgoli posnemovalnih verzij, zato so ustvarili celo posebno platformo za zbiranje vseh videov na www.wearehappyfrom. Ljudje po vsem planetu so idejo zagrabili in se odzvali s svojimi videi. Snemalne ekipe ustvaljajo mimoidoče in jih prepričujejo, naj zaplešejo pred kamero. Kaj je boljši način, da se mesto predstavi, slavi njegovo živost in karakter ljudi ob različnih znamenitostih? Videi izkazujejo izjemen ponos in ljubezen do mesta. Odgovorni za znamčenje mest in marketing pozor!
Čestitke Urbactovim mestom, ki so se že pridružila izzivu in pokazala svojo kreativnost: Alba Iulia, Amsterdam, Barcelona, Beja, Belfast, Berlin, Brighton, Brussels, Budapest, Ciudad Real, Dublin, Glasgow, Gdynia, Hamburg, Katowice, Krakow, Leipzig, Lodz, London, Lugano, Lyon, Madrid, Paris, Poznan, Rotterdam, Toulouse, Vienna. Veselimo se novih in morda nastanka videa Happy URBACT.
Izzivam vas, da si te videe ogledate, ne da bi vstali in zaplesali ali se vsaj široko nasmejali.