Spodbudite svojo lokalno skupnost k doseganju nizkoogljičnega urbanega okolja

Spodbujanje mest k zmanjševanju ogljičnega odtisa je eden od ciljev novih projektov programa URBACT. Posamezni projekti že dalj časa aktivno izmenjujejo primere dobrih praks zlasti na dveh glavnih področjih, povezanih z energetsko učinkovitostjo, to sta mobilnost (projekta EVUE in ATN) in energetska učinkovitost zgradb (projekti CASH, LINKS itd.)

Pri doseganju globalnih okoljskih ciljev sta izjemno pomembni ozaveščenost in zavezanost ljudi k izboljševanju energetske učinkovitosti na lokalni ravni. Prebivalci imajo kot deležniki legitimno pravico biti vključeni v zmanjševanje ogljičnega odtisa svojega mesta. Projekt ENGAGE je pobuda, ki si prizadeva izpolniti praznino na tem področju.

Pridružite se ENGAGE mestom po Evropi

ENGAGE je participatorna komunikacijska kampanja, ki jo koordinira projekt Energy Cities in podpira Intelligent Energy Europe, ter je odprt za evropske lokalne uprave oz. mestne občine. Cilj kampanje je z inovativnim in participatornim pristopom državljane zavezati k doseganju energetskih in klimatskih ciljev.

Mesta naj bi pobudo uporabila kot komunikacijsko orodje, s katerim bi v svoje energetske in klimatske cilje aktivneje vključila lokalno skupnost. Kampanja stremi k spodbujanju občutka zavezanosti lokalnim ciljem energetske učinkovitosti in globalnim klimatskim ciljem s sistemom dajanja osebnih zaobljub in zavez. Prebivalci posamezniki in drugi deležniki so spodbujeni k svojim individualnim varčevalnim zaobljubam, s katerimi prispevajo k energetskim in klimatskim ciljem mest.

Zahvaljujoč prijaznemu spletnemu orodju, lahko ENGAGE mesta ustvarjajo posterje udeležencev. Prikaz zaobljub vseh sodelujočih prikazuje moč združevanja več individualnih varčevalnih akcij. Cilj projekta je razviti tudi učinkovite lokalne komunikacijske kampanje, s katerimi je možno spremljati energijsko porabo udeležencev in slediti energetskim prihrankom.

 

50 evropskih mest, vključujoč večino podpisnikov Sveta županov, pravkar ustvarja svoje lokalne kampanje projekta ENGAGE in je že ustvarilo 4000 posterjev! Kreativni posterji promovirajo prispevke posameznih meščanov ter zbujajo pozornost deležnikov in prebivalcev mesta. Prvo leto je pridružitev brezplačna za prvih 150 mest.

Razvijte participatorno lokalno komunikacijsko kampanjo

Kaj je potrebno za pripravo lokalne ENGAGE kampanje? Lokalna oglaševalska kampanja omogoča vključitev veliko deležnikov v kratkem času. ENGAGE vodnik, ki je kombinacija nasvetov, orodij in taktik, kot tudi zgodb o uspehu prvih 12 evropskih mest, je priročen za spoznavanje načinov, kako navdušiti deležnike in jih vplesti v prizadevanja za trajnostno lokalno energetsko prihodnost.

V video posnetkih si lahko pogledate, kako so stotine meščanov, deležnikov in javnih uslužbencev aktivirali Leicester (Velika Britanija), Pamplona (Španija) in Ivanić-Grad (Hrvaška).

Več:

Kampanja Engage – spletna stran kampanje (tudi na Facebooku in YouTubu – ang)

Projekt Energy cities – uradna spletna stran (ang)

Projekti za nizkoogljična mestna okolja – spletna stran URBACT (ang)

Write a response

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zapri
IPoP © Copyright 2018. Vxe pravice pridržane Zasebnost Pravni zaznamki
Zapri