Strategija komuniciranja prek družabnih omrežij

V okviru EU projekta »Creative Cities« (projekt poteka v okviru programa Srednja Evropa, katerega delno financira Evropski sklad za regionalni razvoj) bomo izvajali izobraževanja za ustvarjalce s področja kreativnih industrij. Prvo v tem sklopu je izobraževanje na temo »Strategija komuniciranja prek družabnih omrežij«.

Veliko ljudi ima inovativne ideje, a le malo teh se razvije v uspešne izdelke, storitve in procese. Za uspešno uresničitev novih idej, moramo znati tudi učinkovito komunicirati. Dejstvo je, da ne moremo mimo novih medijev, katerih del so tudi družabna omrežja, ki so postala nepogrešljivo orodje spletnega marketinga v vsakem sodobnem podjetju. Predavanje je namenjeno vsem tistim, ki želijo vzpostaviti kvalitetno komunikacijo s potencialnimi strankami in graditi prepoznavno blagovno znamko.

Obravnavane vsebine obsegajo npr. spremembe pri komuniciranju z deležniki, ki so jih prinesli družbeni mediji, pregled posameznih družabnih omrežij in njihovo uporabo v poslovne namene (Facebook, Twitter, Flickr, Youtube, LinkedIn, SlideShare, Foursquare, Google+) ter ilustracije na konkretnih dobrih in slabih primerih.

Predavateljica je ga. Jasna Suhadolc, podjetje Virtua d.o.o. Predavanje in interaktivna debata s slušatelji bo trajala približno 4 ure.

Prosimo vas, da svojo udeležbo potrdite čimprej po e-pošti: lur@ljubljana.si. Število mest je omejeno!

Zapri
IPoP © Copyright 2018. Vxe pravice pridržane Zasebnost Pravni zaznamki
Zapri