februar 2016

Dogodek: Evropski viri financiranja za mesta

26. 02. 2016

Posvet o potrebah mest

Vabimo vas na predstavitev različnih možnosti financiranja za mesta, ki bo 24. marca 2016 v Poligonu v Ljubljani. Predstavili bomo različne evropske instrumente in programe. Izvedeli boste, pri katerem lahko pridobite financiranje glede na vrsto projekta, ki ga želite izvajati, in kam se lahko obrnete po pomoč. Med drugim bomo predstavili tudi nov razpis programa URBACT, […]

Arrival Cities ali kako se mesta odzivajo na stare in nove migracijske tokove

24. 02. 2016

Povzeto po spletni strani urbact.eu

Akcijsko omrežje Arrival Cities se spopada z enim najbolj perečih problemov v Evropi – z izzivi novih in starih migracijskih tokov. Pobudnica Arrival Cities je Carla Tavares, županja občine Amadora, ki je vodilni partner omrežja. Liz Mackie, vodilna strokovnjakinja, se je v začetku prve faze projekta, ki je namenjena širitvi partnerstva in načrtovanju aktivnosti, pogovarjala […]

Želite vedeti več o prihajajočem razpisu URBACT?

22. 02. 2016

Pridružite se nam 23. marca 2016 v Bruslju! 22. marca 2016 bo URBACT objavil nov razpis, tokrat za oblikovanje izvajalskih omrežij (implementation networks). Partnerji v teh omrežjih si bodo pomagali pri izvajanju svojih celostnih urbanih strategij in akcijskih načrtov. Izmenjevali si bodo izkušnje in dobre prakse v zvezi z izvajanjem sprejetih strategij in načrtov ter […]

Komu pripada mesto?

18. 02. 2016

Who owns the city? – s tem vprašanjem je Niesco Dubbelboer, direktor organizacije Agora Europa, začel delavnico o prenovi demokracije. »V pripravah na ta dogodek sem v neki razpravi z uradniki EU zastavil to vprašanje. Eden od njih je suvereno odgovoril: ‘to je vendar jasno’ – in bil sem prepričan, da bo rekel ‘prebivalci’ – […]

ARHIV NOVIC

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt