januar 2015

Odgovor je javni promet

30. 01. 2015

Tedenski pregled objav v medijih

Vse državne injekcije Slovenskim železnicam Medtem ko na Slovenskih železnicah (SŽ) pri sanaciji računajo na državo, je ta samo v letih od 2011 do 2013 v poslovni sistem vložila za skoraj 800 milijonov evrov denarja in kapitala. Od financiranja infrastrukture in prevozov imajo koristi vse družbe iz skupine SŽ. Več … Hitri vlaki lahko nadomestijo […]

Maribor: Namesto podpore že obstoječim mrežam in prostorom nov coworking

16. 01. 2015

Tedenski pregled objav v medijih

Mariborski sodelovalni centri morajo sodelovati Na sedežu Mariborske razvojne agencije (MRA) so včeraj odprli sodelovalne prostore oziroma Coworking Maribor. Za ta projekt je vlada v okviru programa spodbujanja konkurenčnosti Maribora s širšo okolico v obdobju 2013–2018 namenila 628.783 evrov. A pogoj je sodelovanje coworkerjev. Več … Američanom prodajajmo jajca Eva Perčič (Coworking Slovenia/Poligon) iz svojih […]

Kaj obeta nova prometna strategija?

09. 01. 2015

Tedenski pregled objav v medijih

Prometna strategija: veliko problemov, nič denarja Učinkovitost gospodarstva je odvisna od stanja prometne infrastrukture, je posvet o ključnih vprašanjih razvoja infrastrukture uvedel predsednik državnega sveta Mitja Bervar. Župani pa ga sklenili z ugotovitvijo, da gospodarstvo ob razpadajočih državnih cestah propada. Več … Javni promet, tiri in realne ceste S prometno strategijo so po besedah ministra […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt