december 2014

Strategija razvoja prometa v javni obravnavi

19. 12. 2014

Tedenski pregled objav v medijih

Bo hitri vlak zaradi počasnih odločitev odpeljal? Medtem ko na ministrstvih že skoraj pet let “pripravljajo” državni prostorski načrt, ki bo določil tudi potek prog ljubljanskega železniškega vozlišča, država zamuja priložnost, da bi za milijardni projekt črpala evropski denar. Več … Železnice – naša večna prioriteta Ministrstvo za infrastrukturo je objavilo strategijo razvoja prometa v […]

Kaj bo z Mariborom?

12. 12. 2014

Tedenski pregled objav v medijih

»To je šok, katastrofa, nepredstavljivo« Napoved, da v mariborskem mestnem proračunu v naslednjih dveh letih ne bo nič denarja za občinske programe, je v mestu povzročilo silovite odzive. Uresničitev napovedi bi pomenila hud udarec za socialo. Več … Maribor pred bankrotom: o znižanju plač župana in direktorja pa nič Napovedano varčevanje v proračunih za prihodnji […]

Naglica pri rušenju kulturnih spomenikov

05. 12. 2014

Tedenski pregled objav v medijih

Arhitekti bi Rakuschev mlin podprli, občina pa hiti z rušenjem V imenu podpornikov za ohranitev Rakuschevega mlina sta včeraj Aleš Žmavc in Katja Saje na odgovorne naslovila strokovno pobudo in idejni projekt, kako stavbo mlina obvarovati pred rušenjem. Prepozno. Po naročilu Mestne občine Celje je včeraj dopoldne celjski Remont objekt že začel rušiti. Več … […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt