april 2013

Koliko v resnici stane poceni gradnja?

26. 04. 2013

Tedenski pregled objav v medijih Poceni gradnja je pogosto najdražja Ne le pri zasebnih investitorjih, tudi med državnimi in lokalnimi politiki prevladuje nizka prostorska kultura. Ta se kaže v slabem načrtovanju in vodenju javnih investicij, vsi prihranki v začetnih fazah pa nato po besedah Darje Matjašec pripeljejo do napačnih odločitev in neustreznih rešitev, drage gradnje […]

Se obeta ukinitev neprofitnih najemnin?

19. 04. 2013

Tedenski pregled objav v medijih Na mizi je predlog za ukinitev neprofitnih najemnin Namesto neprofitnih najemnin bi po novem nacionalnem stanovanjskem programu uvedli precej višje nizkoprofitne najemnine, socialno šibkejšim pa izplačevali stanovanjski dodatek. Ampak neprofitnih najemnih stanovanj v Sloveniji je 15.500, medtem ko naj bi dodatek dobilo le 5500 upravičencev. Sicer že nekaj let stari […]

Novela zakona o prevozih v cestnem prometu gre naprej

12. 04. 2013

Tedenski pregled objav v medijih Odbor za infrastrukturo zeleno luč noveli zakona o prevozih v cestnem prometu Odbor DZ za infrastrukturo in prostor je danes podprl predlog Resolucije o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa za obdobje od leta 2013 do 2022 in dal zeleno luč predlogu novele zakona o prevozih v cestnem prometu, ki jo […]

Prenova središča Ljubljane mimo javnih naročil

06. 04. 2013

Tedenski pregled objav v medijih Tudi Novi trg prenavljajo mimo javnega naročila Mestna občina se je odločila, da bo tudi letos nadaljevala projekt prenove ulic, trgov in nabrežij ob Ljubljanici. Po nedavno začeti obnovi Petkovškovega nabrežja je zdaj na vrsti Novi trg, kar je logično. Novi trg, ki je bil do zaprtja tega dela Stare […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt