februar 2013

Kdo vidi delce?

22. 02. 2013

Tedenski pregled objav v medijih

Bruselj drobne delce vidi, Slovenija še vedno ne To so drobni prašni delci in ker jih ne vidimo, se jih tudi tako hitro ne lotimo, je pojasnilo vodje direktorata za okolje na okoljskem ministrstvu Barbare Avčin Tržan na vprašanje, zakaj Slovenijo že vsaj deset let pestijo prekomerne koncentracije nevarnih delcev PM10 v zraku oziroma zakaj […]

Premalo kolesarskih stez

15. 02. 2013

Tedenski pregled objav v medijih

Ob cestah premalo kolesarskih stez Na Direkciji RS za ceste poudarjajo, da bi moralo biti po evropskih standardih vsaj 25 odstotkov državnih cest opremljenih s kolesarskimi stezami. Za zdaj jih spremljajo le v 300 kilometrih oziroma petih odstotkih. Na Direkciji RS za ceste se bodo letos lotili dograjevanja kolesarskega omrežja ob državnih cestah v največjem […]

Ulice in trgi so last ljudi

07. 02. 2013

Tedenski pregled objav v medijih

Vstajniki: “Pokazali bomo, da so ulice, trgi, ograje, vlada in policija last ljudstva in ne politične oligarhije” 3. vseslovenska ljudska vstaja bo »na simbolen način pokazala, da so ulice, trgi, državni zbor, vlada, sodišča, javni objekti in inštitucije pa tudi ograje in policija last ljudstva in ne last politične oligarhije«, pred petkovim zborovanjem sporočajo organizatorji. […]

Se v Ljubljani načrtuje sežigalnica odpadkov?

01. 02. 2013

Tedenski pregled objav v medijih

“Sežigalnica” odpadkov v Ljubljani – da ali ne? »Ne sežigalnicam – da zelenim alternativam« je bil naslov sinočnjega sestanka v prostorih fužinske knjižnice, na katerem so govorili o načrtih za »sežigalnico« v Mostah, ki jo TE-TOL, MOL in država načrtujejo v njihovi bližnji okolici. Treba se je začeti boriti, preden so končne odločitve sprejete, je […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt