november 2011

Nov stanovanjski program v javni razpravi

25. 11. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Osem ciljev stanovanjskega programa za naslednje desetletje Na spletnih straneh ministrstva za okolje in prostor je dolgo pričakovani dokument, osnutek nacionalnega stanovanjskega programa za obdobje 2012–2021. Vsebuje osem ciljev, ključni je povečanje najemnega fonda stanovanj. Kaže, da je predlagatelj poskušal upoštevati večino predlogov ter pripomb stroke in izvajalcev stanovanjske politike. Poleg povečanja števila najemnih stanovanj […]

Prihaja enotna vozovnica

17. 11. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Enotna potniška vozovnica: Potnik si bo izbral tako kombinacijo, ki mu bo časovno ustrezala Končni cilj projekta integriranega javnega potniškega prometa je preprosto in tekoče potovanje iz kraja A na točno določeno mesto v kraju B z enotno vozovnico, usklajenimi voznimi redi in z različnimi prevoznimi sredstvi – od mestnih in medkrajevnih avtobusov do vlakov. […]

Le kdo ni za trajnostni razvoj?

12. 11. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Le kdo ne podpira okolja Nevladniki so se odločili združeno pritisniti na stranke, ki bodo kandidirale na decembrskih volitvah, in jih pozvati, naj ne le z vidika mandatarskih štirih let, temveč s pogledom v vsaj nekaj desetletij oddaljeno prihodnost pretehtajo, kaj Slovenija potrebuje. Pri tem ne dvomijo, da lahko matematika plusov in minusov pri preverjanju […]

Je v Ljubljani javni prevoz preveč privlačen?

07. 11. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Petdesetodstotna podražitev vozovnice LPP Kot kaže, so ljubljanski župan Zoran Janković in njegovi primestni kolegi uslišali predlog za podražitev vozovnic Ljubljanskega potniškega prometa. Direktor podjetja Peter Horvat je že konec oktobra za naš časopis povedal, da so županom, solastnikom Javnega holdinga Ljubljana, kamor spada LPP, predlagali dvig cen javnega prevoza, zaradi katerih družba kljub subvencijam […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt