oktober 2011

Stanovanjska politika se izgublja v smeteh

28. 10. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Kante, emisije, poplave in stanovanja Četverica strank, ki so v začetku mandata premierja Boruta Pahorja sestavljale vlado (SD, DeSUS, Zares in LDS), je okoljskim in prostorskim ciljem namenila dobre štiri strani koalicijske pogodbe, a tempo dela je ministrstvu za okolje in prostor (MOP) zadnja tri leta narekovala predvsem evropska komisija. Ta je z zagroženimi finančnimi […]

Se bo Piran uspel izvleči iz nakopičenih težav?

20. 10. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

V Piranu odpravljajo prometni kaos ”Odkar so v Piranu sprostili promet, pocenili parkirnino in ob slabem vremenu dovolijo odpreti zapornice do Prvomajskega trga, v mestu vlada kaos,” je vznemirjena Pirančanka Alenka Šuto. Ko so v primeru zadnje visoke plime odprli zapornico na Prvomajskem trgu, so ga avtomobili zapolnili do zadnjega kotička, tako da niti dostavna […]

Zakaj se še ne prilagajamo podnebnim spremembam?

13. 10. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Politika nima posluha za prostor V državi ne moremo postaviti niti ene vetrne elektrarne, gradimo pa šesti blok termoelektrarne Šoštanj. Govorimo o trajnostnem prometu, pa nimamo trajnostne politike na tem področju. Pripravili smo pravilnik o učinkoviti rabi energije v stavbah, pa nimamo širše nadsektorske podpore. Izgubljamo se v razmišljanju o vzvodih za boljšo bivalno kulturo […]

Mesta in podnebne spremembe

06. 10. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Svetovni dan habitata letos pod geslom Mesta in podnebne spremembe V skladu s sklepom Generalne skupščine ZN vsak prvi ponedeljek v oktobru obeležujemo svetovni dan habitata. Ta dan je posvečen osvetlitvi vloge mest in naselij ter spodbujanju razumevanja vprašanj, povezanih z urbanim razvojem. Letos poteka pod geslom Mesta in podnebne spremembe. Več na www.eko.dnevnik.si. Potrošniki […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt