september 2011

Strategija za naslednjih 40 let

29. 09. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

S strategijo do znižanja emisij in prilagajanja na podnebne spremembe Strategija prehoda Slovenije v nizkoogljično družbo do leta 2050, ki jo je ta teden objavila služba vlade za podnebne spremembe, stremi k trajnostnemu razvoju ter znižanju emisij toplogrednih plinov in prilagajanju na podnebne spremembe. Ker se bo izpostavljenost povečevala, je treba zagotoviti, da se ranljivost […]

Trajnostna mobilnost res samo v lepem vremenu?

21. 09. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Teden mobilnosti kot dan mrtvih Včeraj je več kot 30 slovenskih občin vstopilo v teden mobilnosti. V prestolnici so z namenom spodbujanja prijaznejših načinov prevoza za ves teden zaprli najbolj prometno žilo, zapiranju ulic sledijo tudi nekatere manjše občine. V nekaterih primerih pa to prinese celo več negativnih kot pozitivnih učinkov, saj ljudje niso informirani […]

Potujmo drugače

18. 09. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Test pred dokončno zaporo Slovenske ceste Mestna občina Ljubljana bo v petek za en teden za motorni promet zaprla Slovensko cesto med Gosposvetsko in Aškerčevo cesto. Med evropskim tednom mobilnosti bo tako glavna ljubljanska ulica namenjena izključno javnemu potniškemu prometu, pešcem in kolesarjem. Zapora Slovenske ceste ne bo vplivala na promet v novi garažni hiši […]

Poglobitev železnice ali tunel za tovorni promet?

08. 09. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Tovorni vlaki bodo vozili pod Ljubljano Razprave o modernizaciji ljubljanskega železniškega vozlišča se vlečejo že desetletja. Vprašanje o poteku železniških prog v prestolnici bo dokončno rešil državni prostorski načrt, ki ga pripravljajo na ministrstvu za okolje in prostor. Da bi pridobili čim več predlogov za izboljšanje predlaganih rešitev na najbolj kritičnih točkah, se v prihodnjih […]

Zemljišča so na poplavnih območjih cenejša z razlogom

02. 09. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Priprave na poplavo Prihaja jesen, čas padavin. Te so lani v dveh dneh spravile pod vodo precejšen del Slovenije in prizadele prebivalce več kot polovice slovenskih občin. Sanacijska dela še vedno potekajo in bodo tekla še nekaj časa, vse škode pa tako ali tako (tudi zaradi pomanjkanja denarja) ne bomo odpravili. To niti ni vedno […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt