maj 2011

V Ljubljani najhitreje s kolesom

25. 05. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Test na Dunajski: V betonski džungli je najhitrejše kolo Cilj Dnevnikove hitrostne preizkušnje je bil ugotoviti, s katerim prevoznim sredstvom v Ljubljani ob prometni konici najhitreje pridemo na delo; z avtomobilom, avtobusom ali s kolesom. Začetek smo določili ob 7.30 pri Svetovnem trgovinskem centru (WTC) pri obvoznici, cilj pa pri Dnevnikovi stavbi. Oglejte si, kdo […]

Revolucija: župani ne bodo več poslanci

19. 05. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Poslanska in županska funkcija odslej nezdružljivi Poslankam in poslancem je vendarle uspelo uzakoniti nezdružljivost poslanske in županske funkcije. Za novelo zakona o poslancih je namreč glasovalo 48, proti pa 36 poslancev. Od prihodnjih parlamentarnih volitev dalje tako sedenje na poslanskem in županskem stolčku hkrati ne bo več mogoče. Več na www.dnevnik.si. Računi sedenja na dveh […]

Bicikelj speljal

13. 05. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Od danes izposoja mestnega kolesa Od 12. maja naprej lahko obiskovalci in meščani Ljubljane uporabljajo mestno kolo Bicike(lj). Kolesa stojijo na 31 postajah po vsej Ljubljani. Prva ura uporabe kolesa je brezplačna. Ko uporabnik vrne kolo v stojalo, ga lahko ponovno vzame že po petih minutah, čas izposoje pa začne teči znova. Druga ura izposoje […]

Kolizej lahko gre

05. 05. 2011

Anderlič lahko ruši Kolizej Upravna enota Ljubljana je pred kratkim izdala gradbeno dovoljenje za odstranitev Kolizeja. Gradbeno dovoljenje za odstranitev Kolizeja, ki je razglašen za nepremično kulturno dediščino, je UE Ljubljana skladno s projektom za pridobitev gradbenega dovoljenja izdala 22. aprila. Odločba še ni pravnomočna, tako da lahko proti njej stranke v postopku še vložijo […]

Kje bo šla hitra proga od Trsta do Ljubljane?

03. 05. 2011

Tri nove različice trase hitre proge med Trstom in Divačo so za Sežančane nesprejemljive O progi Madrid-Trst-Ljubljana-Budimpešta, na kateri bi vlaki vozili s hitrostjo do 250 kilometrov na uro, v javnosti ni skoraj nobene informacije, čeprav se politiki o njej že nekaj časa dogovarjajo in čeprav projektanti že nekaj časa rišejo njene različice. Različice hitre […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt