februar 2011
Vir: Wikipedia

Za ceste v Ljubljani letos 52,5 milijona evrov, koliko za javni promet?

21. 02. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Preveč cest za premalo milijonov Načrtov za gradnjo novih cest je veliko: od štiripasovne Nemške ceste, prestavljene Dunajske ceste na Ježici, mestnih vpadnic, pa vse do predorov pod Rožnikom in Golovcem, vendar bo v prihodnjih letih denarja bolj kot ne le za že začete projekte. Mestna občina Ljubljana bo v letošnjem letu za ceste namenila […]

Širjenje vpadnic so sodobna mesta opustila že pred desetletji

10. 02. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

»Znaka prepovedano za kolesarje še nisem videl« Uvajanje šestpasovnic za javni prevoz v glavnem mestu je predmet polemik že več let, pred kratkim pa je ta tema znova stopila v ospredje, ko je Tomaž Souvan z oddelka za urejanje prostora Mestne občine Ljubljana v pogovoru za lokalni brezplačnik dejal, da občina šestpasovnic letos ne namerava […]

300 milijonov za štiripasovnico do Medvod

02. 02. 2011

Tedenski pregled objav v medijih

Za štiripasovnico bo treba podreti 40 stavb Ministrstvo za okolje in prostor je za obravnavo na eni prihodnjih sej vlade pripravilo predlog uredbe o državnem prostorskem načrtu za navezovalno cesto Jeprca–Stanežiče–Brod, ki bo, kot kaže, tesneje povezala in prometno razbremenila nekatere odseke Mestne občine Ljubljana in občin Medvode, Škofja Loka ter Kranj. Več na www.delo.si. […]

DOGODKI

Zbori za prostor: Zakaj javni promet ne bi bil brezplačen?

Ponedeljek, 21. maja 2018 ob 18h v Pritličju, Mestni trg 2, Ljubljana

Javni potniški promet prinaša nižje skupne družbene stroške prometa kot osebni promet, zato si mnogo mest želi spodbuditi njegovo uporabo. Kako cena vozovnic vpliva na uporabo javnega potniškega prometa? Bi brezplačni javni promet ključno vplival na večje število potnikov? Lahko po drugi strani nižja cena zniža kakovost javnega prevoza in s tem negativno vpliva na njegovo privlačnost? Kakšne so na tem področju konkretne izkušnje slovenskih občin? In kaj za vse našteto pomenijo nove oblike skupnih in deljenih prevozov?

Prostor kot omejena dobrina je od nekdaj naravno mesto konfliktov. Po obdobju poudarjanja zasebnih in posamičnih interesov se kot družba počasi obračamo k večji občutljivosti do varovanja javnega dobra tudi v prostoru. Da bi bili pri tem uspešni, moramo najprej vedeti, kaj je javni interes, zakaj potrebuje aktivno podporo, in na kakšen način se ga lahko uveljavi.

V okviru Mreže za prostor organizirata društvo Maja Farol in IPoP – Inštitut za politike prostora serijo javnih dogodkov, s katerimi želita ob konkretnih aktualnih temah opredeliti javni interes v urejanju prostora. Organizatorji želijo predvsem omogočiti predstavitev različnih vidikov javnega interesa med enakovrednimi sogovorniki v odprti moderirani razpravi.

Sedmi zbor bo potekal v ponedeljek, 21. maja 2018 od 18h do 20h v Pritličju na Mestnem trgu 2 v Ljubljani. Uvodno predstavitev teme bo pripravil in predstavil novinar Borut Tavčar.

Več dogodkov
Napovednik Trajekt